Książkoholik się tłumaczy... - Czerwcowe nabytki

Witam cieplutko :)
Niezmiernie cieszę się z tego, że postanowiłeś poświęcić swój wolny czas i tutaj zajrzeć :)
Dziś chcę Ci się pochwalić - tym, co kupiłam w tym miesiącu na różnych książkowych promocjach, ale nie tylko. Mowa tu o księgarniach takich jak Znak.com.pl, niePrzeczytane.pl oraz Świat książki. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Zachęcać do ich czytania będę, gdy niżej wymienione tytuły uda mi się przeczytać. Więc do dzieła!



1. "Gambit hetmański" Robert Foryś

                       Wydawnictwo Otwarte
                liczba stron: 1030



Sprawa z "Gambitem" miała się jasno. W promocji na stronie www.znak.com.pl udało mi się ją upolować za 13,90 zł. Jej cena okładkowa wynosi 59.90. Napotykając więc taką promocję, grzechem jest z niej nie skorzystać. A to wszystko zasługa ludzi z grupy Bookathon Polska. Ludzie tam są cudowni i tak samo zwariowani na punkcie książek jak i ja. Serdecznie zachęcam: grupa BookAThon na facebooku.


2. "Księga cmentarna" Neil Gaiman

Wydawnictwo MAG
Liczba stron: 226


           





"Księga cmentarna" Neila Gaimana. Jest to książka jaką wybrałam do pierwszego wyzwania w letnim Bookathonie - czyli czytelniczym maratonie, 7 dni, 7 książkowych wyzwań. I większość książek z tego stosika będzie mi pasowała do wyzwań BookAThonu. Ale o BootAThonie opowiem w kolejnym poście. "Księga cmentarna" do wyzwania - Wakacje z duchami. A jak wiadomo, w tej książce Gaimana są duchy. Zupełnie nie mam pojęcia, o czym ta książka jest, to moje pierwsze spotkanie z panem Gaimanem, cóż, mam nadzieję, że okaże się ono udane. Książka zakupiona w księgarni  Świat Książki. Jest w twardej oprawie, zobaczcie, jaka piękna jest pod obwolutą.

3. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz

Wydawnictwo Filia
Liczba stron:474


     
Pierwsze spotkanie z Mrozem. I z pierwszym polskim pisarzem jakiego przyjdzie mi czytać, tak dla przyjemności. Nie licząc twórców, z których dziełami miałam styczność na lekcjach języka polskiego w okresie mojej edukacji. Jest to też zarazem kolejne wyzwanie do BookAThonu - Lato z kryminałem. Już nie mogę się doczekać. 

    

4. "Dopóki nie zgasną gwiazdy" Piotr Patykiewicz

Wydawnictwo: Sine Qua Non
Liczba stron: 394

                               




Kolejne wyzwanie BookAThonu - kolejna książka. Tym razem autora o tych samych inicjałach jak ja. "Dopóki nie zgasną gwiazdy" Piotra Patykiewicza, mam nadzieję, że okaże się to powieść tak ciekawa jak jej tytuł. Bookathonie - nadejdź w końcu.

5. "Cmętarz zwieżąt" Stephen King



Wydawnictwo: Prószyński i S-ka 
Liczba stron: 424

Kolejne spotkanie z Królem horroru. Książka Stephena Kinga, tego "starego", tak bardzo chcę ją przeczytać...Ale czas za bardzo nie pozwala, a też i książki oczekujące na swoją kolej, te zaczęte niedokończone, ale i te które czekają na swój czas bardzo długo. Jednak myślę, że przeczytam ją tego lata.




I tak prezentują się moje czerwcowe zakupy. Przede wszystkim większość należy przyporządkować do Bookathonowych wyzwań. Więcej o akcji Bookathonu opowiem Ci już w następnym poście. Serdecznie zachęcam do dołączania do grupy, którą macie podlinkowaną, przy tomiszczu "Gambit hetmański".


Dostałam też przepiękną zakładeczkę od księgarni internetowej niePrzeczytane.pl, gdzie ciągle czekają na Ciebie różne książkowe promocje. Serdecznie zachęcam. Książki te będą mi umilać letnie chwile w dni wolne od pracy, by zarobić pieniądze na książki i inne książkowe wydatki. 
Zaczytanego tygodnia, Moliku! :)
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.