Książkoholik się tłumaczy...| książkowe zakupy sierpnia

Witam wszystkich bardzo cieplutko ostatniego dnia sierpnia :)


Na osłodę dnia jutrzejszego postanowiłam się wam pochwalić moimi zakupami. Wiem, że może i szału nie ma, tak jak ostatnio był, no ale cóż. Zawsze to coś. Dziś zobaczcie, jakie książki do mnie przywędrowały i cieszcie się razem ze mną. Więc zaczynajmy :)

Na początku miesiąca udało mi się dobić targu z pewną dziewczyną, która wyprzedawała część swojej biblioteczki, by mieć miejsce na nowe książki. A mowa tu o Marcie Oakiss z bloga Secret Books i kanału Martha Oakiss. I kupiłam od niej dwie książeczki. Jedną z nich jest Simon oraz inni homo sapiens autorstwa Becky Albertalli oraz ostatnia część Akademii Wampirów czyli Ostatnie Poświęcenie. Recenzja Simona już pojawiła się na blogu [tu jest]. A do skompletowania całej serii Richelle Mead brakuje mi już tylko czwartej części czyli Przysięgi krwi.

Pewnego sierpniowego dnia wybrałam się na drobne zakupy do sąsiedniego miasta. I pozwoliłam sobie wstąpić do jednego z antykwariatów. Mojego ulubionego zresztą. A tam, spotkało mnie nie małe zaskoczenie. Dlaczego? Bo na półce stały dwie książki, które miałam w planach 'kiedyś' przeczytać. W tym jeden biały kruk. Za 32 zł zakupiłam trzecią część Atramentowej Trylogii czyli Atramentową Śmierć autorstwa Cornelii Funke oraz trylogię Mroczne Materie Philipa Pullmana w zbiorczym wydaniu. Mnóstwo radości. Uwielbiam antykwariaty.



I na koniec, przez grupę na Facebook'u udało mi się kupić od jednej z uczestniczek grupy, Laury, którą bardzo ciepło teraz pozdrawiam (o ile to czyta), drugi tom Atramentowej Trylogii, Atramentową Krew. Teraz brakuje mi tylko pierwszej części, która na portalach sprzedażowych ma horrendalne ceny, choć nie tak jak Trylogia Czasu Kerstin Gier. Jednak, jeśli mi się powiedzie, to w przyszłym miesiącu będę miała u siebie też pierwszą część tej trylogii, więc...trzymajcie kciuki :)

I tak oto prezentują się moje zakupy sierpnia. A wy czytaliście którąś z tych książek? I jak wrażenia? Pochwalcie się, co wy kupiliście w tym miesiącu :)

A teraz życzę udanego wejścia w rok szkolny, wrzesień, jesień i te sprawy ;) Czytajcie dużo i życzę wam zaczytanego tygodnia :D


Udostępnij ten wpis

7 komentarzy :

  1. Naprawdę Atramentowa trylogia jest taka droga? Jakoś zawsze myślałam, że tanio można ją zdobyć, a tu taka niespodzianka... :(
    Pozdrawiam
    Zbiór literackich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ;) na portalu olx sama pierwsza część jest po 60 zł, a za całość około 100-120 zł... dlatego warto czyhać na nią, gdy trafi się całkiem korzystna okazja :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Atramentową Trylogię i zarażam nią innych od lat. Pozdrawiam,
    Zaczytana do samego rana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też ją polubię, gdy dorwę w swe łapki pierwszą część ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę ostatniej części Akademii Wampirów :) Uwielbiam tę serię <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakuje mi jeszcze czwartej :/ a seria mi się spodobała od pierwszej książki :D

      Usuń
  4. "Ostatnie Poświęcenie". Cudowna książka.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.