Smerfowy Tag Książkowy

Witam wszystkich cieplutko :)


Dawno nie było tutaj żadnego książkowego tagu, więc dziś, nie uwierzycie, będzie książkowy tag. Takie zaskoczenie. A że ostatnio myślałam o smerfach (czy wspominałam już, że często hasam myślami nie wiadomo gdzie i nie wiadomo jak daleko? :) ) to mój wybór padł na Smerfowy Tag Książkowy. Zapraszam :)






1. Smerf Śpioch (Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnąłeś)


Gdy książka mnie nuży lub gdy czuję że zasypiam, to odkładam książkę i...idę spać :) Dlatego może odpowiem nieco inaczej na pytanie i powiem, jaką książkę odkładałam, bo była dla mnie nudna. Więc odpowiedzią jest Przynieście mi głowę wiedźmy Kim Harrison. Zanim ją skończyłam, odkładałam ją trzy razy. Może gdybym była młodsza to może by mi się spodobała. A tak to niestety, nie.

2. Smerf Laluś (Wybierz postać, która dba o swój wygląd)


Tu bez żadnego problemu mogę wskazać Caelinę ze Szklanego Tronu Sarah J. Maas. Zwłaszcza w nowelkach jest to widoczne, dba o swoje paznokcie, ładne włosy i sukienki. A poza tym, to cholernie mnie ta postać irytowała. (Nie hejtujcie mnie, przeczytałam pierwszą część tylko, ale planuję jeszcze dać jej szansę)

3. Smerf Zgrywus (Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia)


Tu miałam mały problem z odpowiedzią, ale leżałam i dumałam, i wymyśliłam. I mowa tu będzie o Simonie z książki Simon oraz inni homo sapiens. Co prawda, nie wygłupia się on cały czas, jednak żarty są dosyć ważnym elementem w rodzinie Simona.
Recenzja jest tutaj (jeśli ktoś jest ciekawy...).

4. Smerf Ważniak (Wybierz postać, która kocha książki)


Liesel która jest Złodziejką książek, o której napisał Markus Zusak. To jest odpowiedź na to pytanie. Liesel kochała książki tak bardzo, że zaczęła je kraść. No cóż zrobić. Ważne, że czytała, a czasy w jakich dorastała nie należały do łatwych.

5. Smerf Harmoniusz (Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa)


Bez wątpienia mogę tutaj wytypować postać Cecile z Porwanej Pieśniarki. Od dziecka ma nauczycielkę śpiewu, z którą ćwiczy codziennie. Talent oczywiście odziedziczyła po matce, która jest znaną i szanowaną sopranistką, i śpiewa na największych scenach. Aby Cecile mogła do niej dołączyć, trenuje, choć w wyniku pewnych komplikacji, dziewczyna nie występuje z matką. Jednak nadal oczarowuje swoim przepięknym śpiewem tych wszystkich, którzy ten śpiew słyszą.
Recenzja Porwanej Pieśniarki znajdziecie na blogu tutaj, o ile jesteście jej ciekawi.

6. Smerfetka (Wybierz swoją ulubioną postać żeńską)


Tutaj, naprawdę ciężko było mi dobrać ulubioną postać. Jednak chyba wybiorę Lisbeth Salander z trylogii Millenium stworzonej przez Stiega Larssona. Jest ona kobietą silną, z drobnymi problemami, ale kto ich nie ma? ;) Lis jest bardzo zdolna, potrafi sobie radzić z przeciwnościami losu, a do tego jest niezmiernie zdolną hakerką, inteligentną jednak los jej nie sprzyjał.

7. Jeśli byłbyś Smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?


Tu też bez żadnych wątpliwości mogę odpowiedzieć, że zdecydowanie byłabym połączeniem Ciamajdy i Marudy. Taka mieszanka już sama w sobie jest niesamowicie niebezpieczna dla mnie. Dlaczego tak mówię? Jakiego innego smerfa można wybrać, kiedy z lekcji wychowania fizycznego wychodziłam ze zbitymi palcami, a raz nawet ze stłuczoną stopą. Stąd moje paluchy są teraz takie powykrzywiane :) A Maruda? Nie oszukujmy się, Polacy są maruderami a ja jestem jedną z nich. Lecz bliżej mi do Ciamajdy. Jednak nie wiem, jak mogłabym się nazywać. Jakieś sugestie? :D


To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście przy czytaniu, tak jak ja bawiłam się odpowiadając na te pytania. Jeśli macie chęć, to odpowiedzcie na te pytania w komentarzu, lub jeśli chcecie - na swoich blogach. Jestem niezmiernie ciekawa waszych odpowiedzi. Nominuję wszystkich tych, którzy mają ochotę na ten tag odpowiedzieć.

Zaczytanego Tygodnia życzę :D


Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. Jeej jaki niesamowity tag! :D Strasznie mi się podoba, chyba zrobię go u siebie :D
    Hmm smerfa i ciamajda, u mnie byłoby chyba tak samo xd może jeszcze dodałabym trochę Zgrywusa i Lalusia :D Naprawdę świetnie Ci to wyszło ! :) Pozdrawiam cieplutkooo! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że Ci się podoba ;) a jeśli zdecydujesz się go wykonać, to daj znać, z pewnością wpadnę poczytać Twoje odpowiedzi :D
      Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  2. Takiego tagu jeszcze nie widziałam, dobra robota :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, ja byłabym połączeniem Osiłka i Ciamajdy xD
    Uwierz, że Twoje stłuczenia to nic w stosunku do moich xD
    Raz złamałam palec u stopy jak obierałam ziemniaki xDD
    Nie lubię tagów, ale u Ciebie zawsze wszystko czytam i podoba mi się ;*
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Nominowałam Cię do LBA! Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie spotkałam się z tak kreatywnym tagiem:) Smerf Śpioch graficznie jest urzekający. Trylogię Millenium od dawna mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag. Gdzieś już się spotkałam z podobnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :) Kiedyś widziałam go tylko raz i od bardzo dawna miałam go zrobić, ale jakoś się złożyło, że zapomniałam o nim :D Teraz na pewno go zrobię!!! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.