Liebster Blog Award

Witam wszystkich bardzo ciepło :)


Czuję się niesamowicie wyróżniona i doceniona, bo dostałam nominację od Sary z KultuSarnie do...
Liebster Blog Award! Jeszcze raz dziękuję. Moim obowiązkiem jest teraz wywiązać się z tej nominacji i poznajmy się bliżej, bo na tym też to polega, aby moja sylwetka była dla was nieco bliższą. Zaczynajmy więc.



1. Jak film to w domu czy w kinie?


To zależy. Jeżeli bardzo chcę zobaczyć dany film w kinie to idę, ale jednak najczęściej z takich moich planów nic nie wychodzi i oglądam w domu. I wcale nie jest gorzej niż w kinie, bo - mogę siedzieć jak mi się podoba, nikt nie komentuje filmu i nie psuje elementów zaskoczenia, mogę w dowolnym momencie zatrzymać film, gdy zechcę pójść do łazienki i nic nie tracę z filmu. A w kinie czasem po prostu nie czuję się najlepiej.

2. Okładka twarda, miękka, a może jakaś brokatowa, metalowa, drewniana? - Ulubiony rodzaj okładki


Hm...Nawet nie wiem, nie zwracam na to większej uwagi, ale jeśli książka jest baaaardzo gruba, to wolę ją posiadać w twardej oprawie, bo przy miękkiej zawsze mogę jej niechcący połamać grzbiet. Przykład: Pani Noc Cassandry Clare, która ma ponad 800 stron, ma miękką oprawę i...połamałam jej grzbiet :( Ale czasem wolę zaoszczędzić i kupić książkę w miękkiej, bo w sumie treść jest ważniejsza. Okładka niekoniecznie.

3. Piosenka, której obecnie słuchasz najwięcej?


Cóż, ostatnio miewam fazy z mocniejszymi brzmieniami i ciężko mi wybrać tylko jedną piosenkę, więc postaram się ograniczyć do pięciu. Łapcie linki :) o ile ktoś jest zainteresowany :)
Our Last Night - Habits
One Republic - If I lose myself [oraz inne jeszcze piosenki tego zespołu kocham]

Ale najczęściej to słucham pierwsze dwa tytuły ;) 

4. Ulubiony serial?


Dla niektórych już nawet to się stało oczywistą oczywistością. Kocham Sherlocka. I czekam na czwarty sezon. Całkiem niedawno nawet był trailer.



5. Co tobie samej podoba ci się w twoim blogu?


Nie będę skromna, bo Sara mi kazała :) Podoba mi się regularność jaką udało mi wypracować. Niebywałe jak blogowanie zmienia nawyki.

6. Najpiękniejszy wg Ciebie język świata?


Ciężko powiedzieć. Całkiem ładnym językiem jest francuski i hiszpański. Francuskiego się uczyłam w technikum, jest ładny, śpiewny, melodyjny i nie aż tak skomplikowany jak się może wydawać. Tym bardziej go lubię, bo miałam dobre stopnie. A teraz podoba mi się także japoński. Ale odpowiedź na to pytanie brzmi: francuski.

7. Gdybyś mogła mieć super moc, jaka by ona była?


Chyba chciałabym się teleportować, lub być w dwóch miejscach jednocześnie. Ciężko wybrać. Ale teleportacja byłaby niesamowicie przydatna, no bo nie musisz wstawać na autobus tylko szykujesz się i po prostu jesteś w innym miejscu. Niesamowicie przydatne ;)

8. Przetrwałabyś apokalipsę zombie?


Zginęłabym jako jedna z pierwszych. Nie ma co ukrywać, nie umiem ani szybko biegać, nie mam w sobie za dużo sprytu i będę pierwsza, która zginie przez zombie. I może ostatnią, bo ktoś odnajdzie jakąś formułę, jak je zwalczyć i potem już wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie.

9. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?


Nie wiem. Poniekąd na tej przyjaźni opierają się wszystkie związki. Jednak zaczynam wątpić we wszystko i chyba przestałam wierzyć w taką przyjaźń. Lecz nie wątpię, jest możliwa i się zdarza ;)

10. Jaką jedną rzecz byś w sobie zmieniła?


Jestem zbyt łatwowierna i naiwna. Szybko przywiązuję się do ludzi i to niedługo może mnie poprowadzić do mojej zguby. Więc chciałabym to zmienić, ale nawet nie wiem, jak się za to zabrać.

11. Jesteś bardzo przeciw jedzeniu i piciu przy czytaniu, czy nie traktujesz książek jako wielkiej świętości?

Przyznaję się, lubię jeść i widać to po mnie. Nie jem przy książkach, a jak już to głównie jakieś ciasteczka, ale bardzo rzadko. Ale za to częściej piję przy książkach. Najczęściej jest to kawa, ale czasem woda. Nie mam z tym problemu. Jestem ciamajdą (nie obrażając przy tym oczywiście Smerfa), ale staram się być ostrożna i, odpukać, do tej pory jeszcze żadnej książki nie zalałam. Brawo ja :)



To jest moment, w którym powinnam nominować 11 osób, które moim zdaniem zasłużyły na takie wyróżnienie. Jednak, że jestem tutaj od niedawna, to pozwolę sobie nominować mniejszą ilość osób.

Nominuję:


1. Karolina z bloga Miłość wiele znaczeń moim jest książka
2. Dziewczyny z bloga Za-książkowane - liczę na odpowiedzi waszej dwójki :)
3. Magda z bloga Geekwoman
4. Zaczytana do samego rana

Pytania dla was:


1. Ile książek w twojej biblioteczce oczekuje cierpliwie na przeczytanie?

2. Jak długo w Twojej głowie dojrzewał pomysł założenia bloga i czy od razu wiedziałaś, że będzie o książkach?

3. Wymień 3 ulubione bajki, jakie oglądałaś w dzieciństwie.

4. Z kim dzielisz się opinią o przeczytanej książce (poza blogiem)?

5. Masz ulubioną ekranizację książki, która jest Twoim zdaniem najlepsza?

6. Co robisz, gdy dorwie cię książkowy kac?

7. Masz możliwość zaproszenia na randkę ulubionego bohatera książki / filmu. Kim on/ona jest i dlaczego wybór padł akurat na niego/ nią?

8. Książka, która nie dała Ci zasnąć w nocy, to...?

9. Kawa czy herbata? :) (czy coś innego?)

10. Jesteś na bezludnej wyspie, opowiedz o trzech książkach jakie masz ze sobą i pozostałe 3 inne nie-czytelnicze rzeczy :)

11. Ulubiona książkowa para? [Nie koniecznie są oni w relacjach romantycznych ;)]


I to wszystko. Jeszcze raz dziękuję Sarze za nominację, i mimo, że usłyszałam niedawno, że nie zasługuję...A wiecie, że Sara ma jeszcze kanał na youtube [link do kanału KultuSarnie]? Oglądajcie, komentujcie i kochajcie, bo jest świetnie sobie radzi :)

A wam wszystkim życzę zaczytanego weekendu ;)


Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Bardzo dziękujemy za nominację:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :-). Przez weekend zastanowię się nad Twoimi pytaniami i po weekendzie pojawią się u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasłużyłaś :) oczekuję na twoje wykonanie, pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Na moim blogu opublikowałam odpowiedzi na Twoje pytania. Zapraszam do przeczytania 😃
      https://zaczytanadosamegorana1.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1-i-2.html

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :-). Przez weekend zastanowię się nad Twoimi pytaniami i po weekendzie pojawią się u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nomiancji ;) Uwielbiam "If I lose myself", a "If I were sorry" Fransa bardzo często ostatnio słucham :> Ja jakoś przy książkach nie jem i nie piję,bo to mnie rozprasza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja nawet na Fransa zagłosowałam na konkursie Eurowizji :) piosenka tak mi się spodobała, a "If I lose myself" odkryłam całkiem na nowo i kocham tak samo jak "Secrets" One Republic, świetni są <3 jedzenie przy książce czasem mnie też rozprasza, zwłaszcza te chrupanie, ale jak się dobrze wciągnę w świat książki to nie przeszkodzi mi nawet hałas :D

      Usuń

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.